Home » Gallery » Verslas » „Utenos trikotažas“ tarptautinėms rinkoms pristatė naują prekės ženklą

„Utenos trikotažas“ tarptautinėms rinkoms pristatė naują prekės ženklą

„Utenos trikotažas“ tarptautinėms rinkoms pristatė naują prekės ženklą

Vienas didžiausių Vidurio Europoje trikotažo gamintojų ABUtenos trikotažasplėtrą tarptautinėse rinkose skatins nauju gamyklos prekės ženklu. Nuo šiolUtenos trikotažasužsakovams bus pristatomas kaipį klientus orientuotas trikotažo specialistasarba angliškai Customized jersey specialist.

Lietuvos rinkoje puikiai atpažįstamo trikotažinių drabužių visai šeimai prekės ženklo

Utenos trikotažas“ koncepcija šiuo metu taip pat yra atnaujinama, ją viešai pristatyti bendrovė numato antrajame šių metų pusmetyje.

Apie 90 % mūsų įmonės produkcijos – tiek drabužių, tiek ir naujų medžiagų – yra eksportuojama. Todėl siekėme atskirti gamyklos prekės ženklą nuo mažmeninėje prekyboje esančių „Utenos trikotažo“ drabužių prekės ženklo. Kurdami naująją gamyklos prekės ženklo koncepciją išanalizavome tekstilės pramonės vystymosi tendencijas, konkurentų Europoje siūlomas paslaugas, klientų poreikius ir apibrėžėme savo svarbiausius privalumus – maksimalią orientaciją į klientą ir inovacijų komercializavimą“, – apie permainas kalba AB „Utenos trikotažas“ generalinis direktorius Eimundas Mačiulis.

NaujajameUtenos trikotažogamyklos prekės ženkle, siekiant pagerinti jo įsimenamumą tarptautinėse rinkose, išryškintas žodis Utenos. Logotipui ir firminiam stiliui parinktas greipfruto ir geltonos spalvos derinys atspindi atsinaujinimą ir inovacijas.

Utenos trikotažastapo pirmąja Baltijos šalyse tekstilės įmone, kurioje 2015 m. pabaigoje pradėjo veikti ištisinio skaitmeninio marginimo įranga. Vieno dviejų garsiausių pasaulyje gamintojų gamybos linija leidžia ant natūralių pluoštų perkelti itin ryškius ir smulkius vaizdus bei išsaugo ypatingą medžiagos minkštumą.

Į skaitmeninio marginimo liniją, kurią sudaro marginimo įrenginys ir brandintuvas, „Utenos trikotažas“ investavo 400 000 EUR.

Marginimas, ypač vasaros drabužių kolekcijų, sparčiai populiarėja, klientai ieško išskirtinių raštų savo naujoms kolekcijoms, tad nauja įranga leis pasiūlyti kiekvienam užsakovui tiek marginimo variantų, kiek jis pageidaus, o raštus galėsime keisti kas kelis medžiagos rulono metrus. Naujoji įranga padės padidinti pardavimus bei atvers naujas galimybes kuriant inovatyvius sprendimus klientams, naujosios įrangos privalumus pristatoUtenos trikotažotechnologijų ir inovacijų skyriaus vadovė Inga Prievelienė.

Beveik 50 metų veikianti bendrovė drabužius siuva garsiems pasaulio prekių ženklams, o pastaruoju metu pradėjo aktyviai plėtoti naują verslo kryptįmedžiagų gamybą bei pardavimą. Įmonėsmedžiagų bibliotekoješiuo metu yra daugiau nei 6000 skirtingų medžiagų, kurios gali būti pagamintos gamykloje. Kelis šimtus per pastaruosius metus sukūrėUtenos trikotažotechnologai.

Per metus įmonėje pagaminama daugiau nei 9 mln. metrų medžiagų ir 3 mln. vienetų drabužių. 90 proc. įmonės produkcijos eksportuojama, daugiausiai į Vokietiją, Austriją, Švediją ir Šveicariją.

1040 Iš viso matė 1 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.