Home » Gallery » Aktualijos » Naujasis „Regitros“ direktorius žada užtikrinti spartesnį klientų aptarnavimą

Naujasis „Regitros“ direktorius žada užtikrinti spartesnį klientų aptarnavimą

Naujasis „Regitros“ direktorius žada užtikrinti spartesnį klientų aptarnavimą

.

Daiva ČEPĖNIENĖ

Praėjusių metų lapkričio 4 dieną naujuoju VĮ „Regitra“ Utenos filialo vadovu paskirtas Saulius Urbanavičius, iki tol 15 metų ėjęs UAB „Apsaugos Komanda“ Saugos Tarnybos Utenos filialo vadovo pareigas ir vadovavęs kone 100 darbuotojų kolektyvui. Skelbto konkurso metu nurungęs dar 3 direktoriaus postą užimti besivaržančius kandidatus, dabar vadovauja 23 valstybės įmonėje dirbantiems specialistams. S. Urbanavičiaus teigimu, anksčiau į „Regitrą“ tekdavę užsukti tik tvarkantis asmeninius reikalus. „Darbas čia yra sėslesnis, ramesnis. Dirbant apsaugoje nebuvo nei laisvadienių, nei šventinių dienų. Telefono nei dienai negalėjau išjungti. Skambučio galėjau sulaukti bet kuriuo metu. Čia pasibaigus darbo laikui telefoną galiu išjungti“, – naujojo darbo privalumus vardino naujasis VĮ „Regitra“ Utenos filialo direktorius Saulius Urbanavičius.

VĮ „Regitra“ Utenos filiale teikiamos transporto priemonių registracijos, visų kategorijų vairuotojų egzaminavimo, vairuotojų pažymėjimų keitimo, išdavimo paslaugos. Per dieną VĮ „Regitra“ Utenos filiale apsilanko nuo 200 iki 300 klientų. Per mėnesį sulaukiama per 800 būsimųjų vairuotojų, egzaminą pageidaujančių laikyti Utenos „Regitros“ filiale.

Pastaruoju metu užsukantiems į „Regitrą“ ar pravažiuojantiems pro šalį žvilgsnis užkliūna į jau kurį laiką teritorijoje sukrautas statybinių medžiagų krūvas, ardomas sienas. VĮ „Regitra“ Utenos padalinyje vyksta remonto darbai. Į įstaigą atvykstantys klientai ir įmonės darbuotojai pastaruoju metu didelio patogumo dirbdami ar tvarkydamiesi asmeninius reikalus nejaučia. „Pirmuosius 3 mėnesius, kai buvo pradėti vykdyti remonto darbai, įmonės darbuotojai dirbo sudėtingomis sąlygomis, būsimiems vairuotojams laikyti egzaminus taip pat nebuvo lengva dėl darbininkų keliamo triukšmo“, – sakė įmonės vadovas. Rekonstrukcijos darbai VĮ „Regitra“ Utenos filiale pradėti 2016 metų rugsėjo mėnesį. Paslaugos, kol vykdoma rekonstrukcija, teikiamos dar nepradėtose tvarkyti, mažose erdvėse. Dokumentai išduodami rekonstruojamo pastato antrąjame aukšte, kur vis tik neretai susidaro nemenkos laukiančių klientų spūstys. Transporto registracija vyksta atskirame, „Regitros“ kieme laikinai įrengtame, pastate. Iki 2016 metų gruodžio pradžios buvo atlikti tik pirminiai ardymo, griovimo darbai. Pastato rekonstrukcijos darbus planuojama baigti 2017 metų birželio–liepos mėnesiais. Tačiau, kaip teigia direktorius, dėl iškylančių nenumatytų konstrukcinių problemų atvėrus pastato sienas, darbai gali užsitęsti ir iki 2017 metų rugsėjo mėnesio.

Numatyta rekonstruoti per 400 kv m pastato plotą. Pirmojo ir antrojo aukšto patalpas. Pasak direktoriaus S. Urbanavičiaus, remonto darbams skirta apie 320 000 eurų. Bus įrengtos dvi salės. Vienoje jų bus aptarnaujami klientai ir vykdoma transporto registracija. Kitos salės patalpose vyks vairavimo teorijos egzaminai, taip pat išduodami, keičiami vairuotojų pažymėjimai. Teikiamos paslaugos bus pritaikytos klientų srautams, veiks automatinė klientų registravimo sistema. Žadama, kad klientams nebeteks stovėti gyvose eilėse. Naujos patalpos bus pritaikytos ir patogios neįgaliesiems.

dsc_2262-copy-2

„Regitros“ Utenos filialo vadovas Saulius Urbanavičius / Daivos Čepėnienės nuotraukos

dsc_2267-copy-2 dsc_2264-copy-2 dsc_2270-copy dsc_2275

2504 Iš viso matė 2 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.