Home » Gallery » Verslas » Į Lietuvą žengiantis „Pepco“ „lenkiškomis“ kainomis vilios ir uteniškius

Į Lietuvą žengiantis „Pepco“ „lenkiškomis“ kainomis vilios ir uteniškius

Į Lietuvą žengiantis „Pepco“ „lenkiškomis“ kainomis vilios ir uteniškius

Kristina SAKAITĖ

Bono išsigando lietuviškų mokesčių ir verslo Utenoje, tačiau tuščią nišą atrado lenkai.

 Šiandien Utenoje, prekybos centre „Aušra“ prie atidaromos dar vienos drabužių parduotuvės rikiavosi nedidelė eilutė, lenkų prekybos tinklo „Pepco“, sparčiai žengiančio į Lietuvą, atstovai neabejoja, kad popiet pirkėjų srautai padidės. Pamatę kelis eurus kainuojančius drabužius, pirkėjai skuba nusipirkti „viską“ per parduotuvės atidarymą. Lenkai ramina – kainos išliks pastovios.

Lietuvoje penktą parduotuvę atidarę pigių drabužių ir namų apyvokos prekių tinklo „Pepco“ atstovai teigia, kad pardavimai pranoko lūkesčius, todėl parduotuvių bus atidaryta daugiau nei planuota. Aleksandras Čikaidze, „Pepco“ operacijų vadovas Baltijos šalims tvirtino, kad pagal koncepsiją tiesioginių konkurentų Lietuvoje neturi. 40 proc. parduotuvės asortimento sudaro namų apyvokos prekės, likusi dalis – vaikiški, moteriški ir vyriški drabužiai. „Pirmiausia pirkėjus viliosime mažomis kainomis ir jos išliks tokios pačios. Taip nebus, kad atėję į parduotuvės atidarymą matote vienas kainas, o po savaitės – jau kitas“. Parduodami drabužiai nebūtinai pagaminti Lenkijoje, produkcija atkeliauja ir iš Azijos. Vaikiškų drabužių kainos prasideda nuo poros eurų, suaugusieji kelnių, palaidinių, šortų, suknelių (daug drabužių – iš sintetinių medžiagų) gali įsigyti už 7 eurus. Ar įmanoma už žemą kainą įsigyti kokybišką drabužį? Prekybos tinklo atstovas tikina, kad už tą kainą, kurią siūlo, kokybė labai gera.

Daugiausia „Pepco“ tinklo parduotuvių koncentruojasi Lenkijoje, ten jų yra apie 800 prekybos centrai atidaryti ir  Čekijoje, Vengrijoje, Rumunijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje bei Latvijoje. Vasaros pradžioje tinklas planuoja įžengti į Estiją.

dsc_0036

Utenoje atidaryta penktoji lenkų prekybos tinklo parduotuvė / Kristinos Sakaitės nuotraukos

A. Čikaidze neigia, kad tinklas orientuojasi į mažesnes pajamas turintį pirkėją. „Noriu paneigti šį nusistatymą, nes mūsų pirkėjas nėra turintis mažesnes pajamas, tai matome iš vidutinio krepšelio, kuris yra labai aukštas. Mūsų pagrindinis pirkėjas – moteris, auginanti vaiką ir prižiūrinti namų ūkį. Ji ateina į parduotuvę, aprengia savo vaikus, įsigyja apyvokos prekių, kad galėtų padailinti namus.

Lūkesčius viršiję pardavimai Lietuvoje koreguoja tinklo plėtros planus. Gruodžio mėn. įžengdami į Lietuvą (pirmoji parduotuvė atidaryta Marijampolėjlenkai per trejus metus planavo atidaryti apie 50 parduotuvių, dabar šį skaičių ketinama padidinti.

„Neskirstome savo pirkėjų į didmiesčių ar mažų miestelių, norime būti arčiau jų. Pvz. jau paskelbėme apie darbuotojų atranką Varėnoje, kurioje yra 8 tūkst, gyventojų. „Aušros“ prekybos centrą Utenoje pasirinkome dėl geros lokacijos ir pastovių pirkėjų srautų“, – aiškina A. Čikaidze.

dsc_0033

dsc_0034

 dsc_0039

dsc_0042 dsc_0041 dsc_0040

dsc_0044

dsc_0047

dsc_0049 dsc_0047 dsc_0052

dsc_0053

dsc_0054 dsc_0053 dsc_0035

6605 Iš viso matė 1 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.