Home » Gallery » Verslas » „Utenos trikotažas“ padidino pardavimus

„Utenos trikotažas“ padidino pardavimus

„Utenos trikotažas“ padidino pardavimus

AB „Utenos trikotažas“ įmonių grupė 2018 m. pirmąjį pusmetį uždirbo 0,6 mln. Eur ikimokestinio pelno, pardavimus augino 26,1 proc. 

Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ per pirmąjį 2018 m. pusmetį pardavė produkcijos ir suteikė paslaugų už 14,6 mln. Eur, t.y . 26,1 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2017 metais. Bendrovės „Utenos trikotažas“ pajamos pirmąjį 2018 m. pusmetį siekė 13,0 mln. Eur, lyginant su tuo pačiu metu pernai, jos augo 32,3 proc.

Nuoseklus ir užtikrintas pardavimų augimas leido beveik trigubai padidinti grupės pelną – pirmąjį metų pusmetį prieš mokesčius jis pasiekė 0,6 mln. eurų. Grupės EBITDA siekė 0,9 mln. Eur, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, fiksuotas 34,6 proc. augimas.

Pagrindinis augimo variklis – užsakomieji trikotažo gaminiai

Užsakomųjų trikotažo gaminių pardavimai per pirmajį pusmetį sudarė 11,4 mln. Eur, t.y. 36 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Spartus augimas fiksuotas pagrindiniuose eksporto regionuose – Skandinavijoje ir vokiškai kalbančiose šalyse (DACH) – kur pardavimai atitinkamai augo 39,2 ir 36,2 proc. Bendras grupėje pagaminamos produkcijos eksportas pirmąjį 2018 m. pusmetį sudarė 82,7 proc. visų grupės pajamų ir siekė 12,0 mln. eurų.

Augo ir nuosavų bendrovės „Utenos trikotažas“ prekių ženklų – UTENOS ir ABOUT – pardavimai. Antrąjį metų ketvirtį šios produkcijos pardavimai padidėjo 18,7 proc. ir pirmojo metų pusmečio pabaigoje jos buvo parduota už 1,7 mln. Eur, t.y. 10,2 proc. daugiau nei 2017 metais. Grupės bendrovės „Šatrija“ siuvamų funkcinių-techninių gaminių šį pusmetį buvo realizuota už 1,5 mln. Eur (8,7 proc. mažiau nei pernai).

Pardavimų augimą planuoja išlaikyti

Kaip ir tikėjomės, antrąjį metų ketvirtį pavyko išlaikyti stiprų grupės pardavimų augimo pagreitį. Nors dėl sezoniškumo antrasis metų ketvirtis būna prasčiausias, „Utenos trikotažo“ grupei pavyko pasiekti didesnes veiklos apimtis ir nepaisant reikšmingai augusių žaliavų ir darbo užmokesčio sąnaudų dirbti pelningai, – komentuoja „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas. – Turimi užsakymai trečiajam šių metų ketvirčiui leidžia prognozuoti spartaus grupės pardavimų augimo tęstinumą“, – priduria A. Šabūnas.

641 Iš viso matė 2 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.