Home » Gallery » Verslas » 7 patarimai, kaip sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę

7 patarimai, kaip sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę

7 patarimai, kaip sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę

Sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę gali pasirodyti sunki užduotis bet kuriam smulkiajam verslui, ypač jei nesate el. prekybos ekspertai. Yra begalė sprendimų, kuriuos turite priimti, ir be patirties galite pasiklysti tarp įvairiausių galimybių. Tačiau nesijaudinkite: šiame straipsnyje sudėti septyni pagrindiniai patarimai, kurie padės jums sukurti sėkmingą internetinę parduotuvę.

Elegantiškas dizainas

Visų elektroninių parduotuvių kūrimas prasideda nuo idėjos ir dizaino. Jei naudojate šabloną el.parduotuvės dizainui, įsitikinkite, kad pasirinkote paprastą ir funkcionalų, tačiau tuo pačiu gražų dizainą. Žinokite – daugiau yra mažiau: neprikimškite parduotuvės fono mygtukais, turiniu ar paveikslėliais. Pagalvokite apie savo parduotuvę kaip apie pokalbį. Kai potencialus klientas patenka į jūsų puslapį, jis nori kuo greičiau pradėti pokalbį (nusipirkti produktą, paprašyti pagalbos, sužinoti apie dienos pasiūlymą ir pan.). Jei padėsite jiems greitai pasiekti juos dominančius dalykus, turėsite patenkintą ir lojalų klientą.

Renkantis dizainą taip pat įsitikinkite, kad jis tinka ir mobiliesiems telefonams bei planšetiniams kompiuteriams.

Geros kokybės vaizdai ir prasmingi aprašymai

Žmonėms patinka paveiksliukai. Tačiau įsitikinkite, kad nuotraukos yra kokybiškos ir sukels klientų norą įsigyti produktą. Kaip taisyklė, rodyti veikiantį produktą (pvz., drabužį, kurią vilki žmogus, ar žaislą, su kuriuo žaidžia vaikai) paprastai yra geriau nei parodyti jį statiškai, pakuotėje. Suformuokite produkto aprašymą pagal savo produktą. Pavyzdžiui, elektroniniams prietaisams gali reikėti daugiau specifikacijų nei drabužiams. Jūsų teksto stilius turėtų įtraukti klientus ir priversti juos pirkti jūsų produktus. Apsvarstykite galimybę pridėti produktų palyginimus, kad klientai galėtų apsispręsti ką įsigyti.

Siūlykite pagalbą

Veiksmingas būdas pritraukti ir išlaikyti klientus yra pagalbos internetu siūlymas viso pardavimo proceso metu, įskaitant po pardavimo teikiamas paslaugas, pavyzdžiui, trikčių šalinimą. Tiesioginio pokalbio funkcija jūsų svetainėje padės palengvinti klientų apsisprendimą pirkti iš jūsų. Jei negalite leisti tiesioginio pokalbio, būtinai pateikite savo kontaktinę informaciją taip, kad klientai galėtų su jumis susisiekti, jei jiems reikėtų pagalbos.

Sukurkite pasitikėjimą

Anoniminiame el. prekybos pasaulyje pasitikėjimas yra būtinas. Jei jūsų klientai jumis nepasitiki, jie iš jūsų nepirks. Laimei, yra keli būdai, kaip sukelti pasitikėjimą būsimiems pirkėjams. Įtraukite skyrių „Apie mus“, kuriame trumpai apibūdinate savo verslą. Panašiai apsvarstykite galimybę kurti tinklaraštį, kurio temos pritrauktų jūsų klientus ir pademonstruotų jūsų produktus bei jūsų žinias apie juos. Pridėkite klientų atsiliepimų apie savo parduotuvę ir savo produktus. Be to, sukurkite skyrių, kuriame būtų nuorodos į kitas įmones, su kuriomis dirbate. Įdomu tai, kad paryškinę savo partnerius, sustiprinsite pasitikėjimą ir savimi.

SEO

Optimizavimas paieškos sistemoms (ang. Search engine optimization – SEO) yra geriausias būdas priversti paieškos sistemas pastebėti jūsų internetinę parduotuvę, o tuo pačiu pritraukti potencialius klientus. Sužinokite, kokius raktinius žodžius jūsų klientai naudoja ieškodami jūsų parduodamų produktų, ir naudokite juos savo produktų aprašymuose, tinklaraščio straipsniuose ar bet kuriame kitame turinyje. Tokiu būdu jūsų internetinė parduotuvė bus tarp pirmųjų paieškos rezultatų, atsirandančių jūsų klientų ekrane.

Internetinės parduotuvės kūrimas neįsivaizduojamas be optimizavimo paieškos sistemoms, tad dėl to iš karto kalbėkitės ir tarkitės su svetainės kūrėjais.

Socialinių tinklų išnaudojimas

Socialinių tinklų platformos vaidina vis didesnį vaidmenį el. prekyboje, darydamos įtaką potencialiems klientams ir suteikdamos internetinę erdvę pardavimams. Įsitikinkite, kad jūsų verslas veikia platformose, kurias naudoja jūsų esami ir potencialūs klientai.

Skelbkite savo tinklaraščio straipsnius, akcijinius pasiūlymus ar įdomius dalykus socialiniuose tinkluose ir priverskite savo klientus dalytis jūsų turiniu. Žodis iš lūpų į lūpas sklinda greitai, o efektyvus dalyvavimas socialiniuose tinkluose gali būti reklaminė platforma ir puiki priemonė pasitikėjimui kurti. Dviguba nauda!

Apmokėjimo variantai

Jūsų siūlomos mokėjimo parinktys gali lengvai tapti sandorio esminiu niuansu. Įsitikinkite, kad įtraukėte visas populiarias internetines mokėjimo galimybes, kad klientai neatsisakytų savo pirkinių krepšelio paskutiniame žingsnyje.

Reklama

132 Iš viso matė 2 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.