Home » Gallery » Verslas » „Utenos trikotažas“ pradeda gaminti drabužius, apsaugančius nuo vabzdžių įkandimų

„Utenos trikotažas“ pradeda gaminti drabužius, apsaugančius nuo vabzdžių įkandimų

„Utenos trikotažas“ pradeda gaminti drabužius, apsaugančius nuo vabzdžių įkandimų

Artėjant vasaros sezonui, SBA grupės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradėjo gaminti nuo vabzdžių įkandimų apsaugančius drabužius. Bendrovės pranešime skelbiama, kad , specialia technologija praturtinta drabužių medžiaga kaip įprastas repelentas, satbaido erkes, uodus, mašalus, muses ir kitokius vabzdžius. Tuo pačiu – saugo nuo nemalonių, o kartais ir pavojingų įkandimų.

„Papildomų funkcijų drabužiams suteikiančios technologijos sparčiai populiarėja visame pasaulyje. „Utenos trikotažo“ technologijų ir inovacijų skyrius rinkai kasmet pasiūlo naujų tekstilės apdailos priedų, kurie gaminius praturtina išmaniomis savybėmis, pavyzdžiui: ypač greitai garina drėgmę, sulaiko šilumą, neutralizuoja bakterijas. Kadangi šių apdailų sudėtyje yra daug įvairių cheminių medžiagų, užsakovai pastaruoju metu ieško tvarių alternatyvų – tokia yra ir naujoji apdailos technologija, apsauganti nuo vabzdžių,“ – sako „Utenos trikotažo“ eksporto pardavimų skyriaus vadovė Jolanta Streižienė.

Priešingai nei dauguma įprastų repelentų, ši technologija sukurta nenaudojant jokių toksinių medžiagų, yra bekvapė, tinkama kūdikiams ir besilaukiančioms ar žindančioms moterims. Technologijoje pritaikytą veikliąją medžiagą kaip saugią žmogaus sveikatai ir draugišką aplinkai rekomenduoja Pasaulinė sveikatos organizacija.

Funkcinė drabužių apdaila su vabzdžius atbaidančiomis savybėmis nuveja juos maždaug 40-50 cm atstumu ir veikia tarsi skydas nuo įvairių kenkėjų, tačiau jų nenužudo. Tai lemia, kad vabzdžiai neįgauna atsparumo technologijai. Speciali medžiagos apdaila išlieka veiksminga iki 100 skalbimų ir yra savaime suyranti be jokio neigiamo poveikio aplinkai.

„Utenos trikotažas“ šiuo metu naujovę pristatė savo eksporto klientams. Pasak Jolantos Streižienės, didžiausio susidomėjimo bendrovė sulaukia iš vaikiškų drabužių kūrėjų. „Iš klientų girdime, kad tokia technologija labiausiai domisi vaikus auginantys tėvai – tai yra pagrindinė pirkėjų kategorija. Vaikai dažnai priešinasi įprastoms apsaugos priemonėms, kremams ar purškalams, tad išmanus drabužis tokiais atvejais yra labai patogi alternatyva,“ – priduria Jolanta Streižienė.

429 Iš viso matė 1 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.