Home » Šeimai ir namams » Kaip užtikrinti geresnę miego kokybę?

Kaip užtikrinti geresnę miego kokybę?

Kaip užtikrinti geresnę miego kokybę?

Jei ryte skundžiatės nuovargiu ar raumenų skausmais, tikėtina, kad tam turėjo įtakos netinkamas čiužinys ar tam tikri jūsų įpročiai. Jei svarstote, kaip būtų galima pagerinti miego kokybę, vadovaukitės žemiau pateiktais patarimais, ir tai galės užtikrinti gerokai kokybiškesnį miegą.

Ar prieš miegą naudojatės mobiliuoju telefonu?

Sveikatos specialistai laikosi vieningos nuomonės, kad mobiliajam telefonui miegamajame tikrai ne vieta. Vis dėlto, dažnas mūsų prieš miegą mobiliajame telefone skaito įvairias naujienas, žinutėmis bendrauja su draugais, tikrina elektroninį paštą, ir t.t. Natūralu, kad po tokios veiklos užmigti tikrai nėra lengva, taigi, mobilųjį telefoną vertėtų laikyti kitoje patalpoje. Svarstote, kaip jums pavyks atsikelti be žadintuvo? Nereikėtų  pamiršti, kad tam yra skirtas „buitiškas“ prietaisas, kuris atlieka vien tik laikrodžio ir žadintuvo funkciją.

Pasirinkite tinkamą čiužinį

Miego kokybei didelį poveikį turi ir pasirinktas čiužinys, todėl jo paieškai taip pat vertėtų skirti pakankamai dėmesio. Čiužinys turėtų būti tinkamo kietumo ir optimalaus ilgio bei pločio: kuo didesnis yra žmogaus svoris, tuo kietesnis turėtų būti čiužinys, o jo ilgis turėtų būti 20 cm didesnis nei žmogaus ūgis. Vienam žmogui pakanka maždaug 90-100 cm pločio čiužinio, tačiau kai kurie žmonės pirmenybę teikia gerokai platesniems čiužiniams, kurie miego metu gali užtikrinti maksimalų komfortą. Platesnė informacija apie siūlomus čiužinius yra pateikiama prekių aprašymuose, todėl skirkite šiek tiek laiko šios produkcijos savybių įvertinimui.

Neužkandžiaukite prieš miegą

Kartais prasto miego priežastis yra labai paprasta – jei naktį tenka daugybę kartų prabusti, tam gali turėti įtakos įprotis užkandžiauti prieš miegą. Sunkiai virškinamas maistas gali iššaukti košmarus, taigi, ryte nesijausite pakankamai pailsėję. Geriausia valgyti likus ne mažiau nei porai valandų iki miego, o tuomet, jei vėlyvą vakarą kankina alkis, vertėtų rinktis lengvai virškinamus maisto produktus.

Raskite būdų, kurie jums padėtų atsipalaiduoti

Kartais dėl prastos miego kokybės yra kaltas stresas, todėl vertėtų ieškoti būdų, kurie padėtų atsipalaiduoti. Vieni renkasi meditaciją, kiti – gulėjimą vonioje, dar kiti – knygos skaitymą, ir t.t. Visi mes esame labai individualūs, todėl atraskite būdų, kurie leistų atsipalaiduoti būtent jums. Net ir nežymus įpročių keitimas kartais daro tikrus stebuklus, taigi, pasvarstykite, kokie ritualai jums galėtų padėti geriau išsimiegoti.

Galvokite apie ką nors malonaus

Jei atsigulę į lovą pradedate galvoti apie nepabaigtus darbus ir apie kitą dieną laukiančius iššūkius, natūralu, kad jus ima kankinti nerimas, ir užmigti tampa gerokai sudėtingiau. Pasistenkite tokias mintis vyti į šalį, ir pagalvokite apie ką nors malonaus: nė nepajusite, kaip jus apima miegas, ir užmigti taps gerokai paprasčiau.

Eikite miegoti pakankamai anksti

Jei esate pratę naktinėti, nieko keisto, kad ryte jaučiatės pavargę, ir norėtumėte miegoti bent iki pietų. Jei visos dienos metu norite išlikti pakankamai žvalūs, stenkitės eiti miegoti pakankamai anksti. Jei miegosite bent 7-8 valandas per parą, tikėtina, kad tai padės palaikyti kur kas geresnį darbingumą.

Išsirinkite tinkamą lovą

Pigu.lt parduotuvėje galite rasti tikrai nemažą lovų pasirinkimą, todėl turėsite galimybę išsirinkti būtent tokią, kuri geriausiai atitiktų jūsų individualius poreikius. Naudinga atsižvelgti į lovos matmenis ir dizainą, įvertinti, ar lova turi patalynės dėžę, pasidomėti lovos priežiūros subtilybėmis, ir t.t. Jei kyla dvejonių, kaip išsirinkti miegamojo lovą, galite pasitarti su konsultantais, kurie jums tikrai nepagailės naudingų patarimų ir padės kur kas paprasčiau priimti tam tikrą sprendimą.

Reklama

98 Iš viso matė 1 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.