Home » Sveikata » Kuris kardio treniruoklis suteikia geriausią viso kūno treniruotę?

Kuris kardio treniruoklis suteikia geriausią viso kūno treniruotę?

Kuris kardio treniruoklis suteikia geriausią viso kūno treniruotę?

Sporto entuziastai sutiks, kad sportuojant su kardio treniruokliu galima pasiekti daug geresnių rezultatų, nei atliekant kitus, didelio intensyvumo pratimus. Planuojantiems sportuoti sporto klube ar norintiems išsirinkti tinkamą kardio treniruoklį namams, gali kilti klausimas – kuris sportui skirtas prietaisas padės pasiekti geriausių rezultatų? Sporto klube galima išbandyti įvairius treniruoklius, skirtus skirtingoms kūno vietoms stiprinti. Visgi, jeigu renkatės treniruoklį namams, tikriausiai ieškote vieno, universalaus, viso kūno treniruoklio. Tokioje situacijoje bėgimo takeliai turi būti pirmasis jūsų variantas.

Asociatyvios nuotraukos šaltinis: pexels.com

Bėgimo takelis stiprina daugumą kūno raumenų

Bėgimo takeliai – tai modernūs kardio treniruokliai, imituojantys įprastą bėgimą. Šie treniruokliai puikiai tinka sportui namuose, norint greitai pasiekti akivaizdžių, tvirtesnio kūno rezultatų. Sveikos gyvensenos ekspertai tikina, kad bėgimo takelis stiprina viso kūno raumenis, tobulina ištvermę bei prisideda prie geresnės fizinės savijautos. Nors treniruotės metu bėgame kojomis, šio sporto metu dirba apie du trečdaliai visų raumenų, todėl teigti, kad bėgimo takeliai skirti tik apatinės kūno dalies raumenims – negalima.

Funkcijos, kurios padės pasiekti geriausių rezultatų

Dabar, naudojant šiuolaikišką bėgimo takelį galima ne tik bėgti, bet ir lipti į įkalnę – tai ypač pasitarnauja dailinant sėdmenų ir kojų raumenis. Tačiau bėgant juda ir rankos, todėl treniruotės metu taip pat stiprinami rankų, nugaros raumenys, dailinamas liemuo, suaktyvinami pilvo, juosmens ir klubų raumenys. Specialistai sutinka, kad bėgimo takelis – tai universalus kardio treniruoklis, puikiai tinkantis stiprinti viso kūno raumenis įvairaus amžiaus, fizinio pasirengimo ar sudėjimo žmonėms. Pradedantieji sportininkai ar vyresnio amžiaus žmonės, turintys sveikatos problemų, gali išmėginti lėtą ėjimą, o vėliau pereiti prie bėgimo. Pažengę sportininkai, pasirinkę skirtingą judėjimo programą (bėgimą, lipimą ar bėgimą įkalne), ant bėgimo takelio gali atlikti ne tik apšilimą, bet ir efektyvią viso kūno treniruotę.

Bėgimas – puikus būdas atsikratyti papildomų kilogramų

Bėgimo takelis – naudingiausias kardio treniruoklis norintiems didinti ištvermę bei tuo pačiu atsikratyti nereikalingų kilogramų. Ar žinojote, kad treniruotė ant bėgimo takelio padeda sudeginti kur kas daugiau kalorijų nei kitos fizinės veiklos? Bėgdami per valandą galite sudeginti apie 1000 kalorijų, žinoma, tai priklauso nuo įvairių veiksnių, visgi, mindami dviratį treniruoklį per valandą sudeginsite gerokai mažiau – tik 850 kalorijų. Skaičiai ne tik motyvuoja, bet taip pat parodo akivaizdų bėgimo takelių privalumą prieš kitus kardio treniruoklius. Tiesa, dar vienas bėgimo takelio pranašumas yra ne tik didesnis sudeginamų kalorijų kiekis treniruotės metu, bet ir jų deginimas po sporto. Turbūt visi puikiai žino, kad atliekant bet kokio tipo treniruotę, jos metu deginamos kalorijos, tačiau dažnai pamirštama, kad keli treniruočių tipai degina riebalus ir po jos. Aukšto intensyvumo bėgimas intervalais arba į kalną, gali deginti kalorijas net 48 valandas po treniruotės. Būtent dėl sudeginamų kalorijų kiekio treniruotės metu ir po jos, bėgimo takelis – puikus pasirinkimas norintiems atsikratyti viršsvorio. Kadangi bėgimas stiprina beveik visus kūno raumenis, atsikratyti papildomų kilogramų pavyks nuo viso kūno.

Asociatyvios nuotraukos šaltinis: canva.com

Bėgimo takeliai, stiprinantys tiek matomus, tiek nematomus raumenis

Akivaizdu, kad bėgimas stiprina aiškiai matomus tiek apatinės, tiek viršutinės kūno dalies raumenis. Tačiau ši sporto šaka prisideda ir prie pagrindinio, plika akimi nematomo žmogaus raumens – širdies – stiprinimo. Anot specialistų, reguliariai bėgiojant, širdies ligų rizika sumažėja perpus. Kuo greičiau bėgate, tuo greičiau širdimi juda kraujas ir taip kiekvienas raumuo stiprėja. Be to, reguliarus šio sporto propagavimas ilgainiui subalansuoja kraujospūdį bei cholesterolio kiekį kraujyje, todėl įsigyti bėgimo takelį rekomenduojame ne tik jauniems, bet ir vyresnio amžiaus žmonėms.

Bėgimo takelio nauda viso kūno raumenims – akivaizdi. Įsitikinę šio kardio treniruoklio privalumais ir nusprendę įsigyti bėgimo takelį, apsilankykite www.powersport.lt/ internetinėje parduotuvėje, kurioje dirbantys savo srities profesionalai padės išrinkti Jūsų poreikius atitinkantį bėgimo treniruoklį namams.

Reklama

347 Iš viso matė 2 Šiandien peržiūrėjo

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.